Festa sopresa del meu aniversari!!!

Avui ha estat un dia molt especial ja que tots els alumnes de la classe de 4rt B m’han preparat una gran festa sorpresa. Ja havíem decidit que avui portaria jo l’esmorzar ja que demà 5 de maig és el meu aniversari… però res de xocolata, coca-cola i llaminadures, hem esmorzat uns senyors entrepans!

Esmorzar a la classe de 4rtB

El que no sabia jo és que els alumnes havien preparat una festa sorpresa amb l’ajuda del meu gran amic i mestre d’Educació Física Raúl (gràcies Raúl!!!) així que a les 10 del matí m’he trobat a tots els alumnes al passadís amb pastís (moltes gràcies als pares de la Marta) i espelmes inclosos!!! I a més a més, amb molts regalets que mai havia tingut!!! GRÀCIES!!!

Al passadís tota la classe de 4rtB

Així que aquest ha segut un dia molt alegre i ho hem passat molt bé, el primer jo!!!!

En fi, MOLTES GRÀCIES a tots els meus alumnes, ni més ni menys que 20 grans amics de 9 i 10 anys que avui m’han fet somriure molt i sobre tot, m’han fet veure que tinc davant meu tots els dies unes bellíssimes i grans personetes!!! I a més a més, m’han sorprès molt!!!

Aquí us deixo algunes imatges que alguns de vosaltres tant haveu demanat avui…  Bon cap de setmana a tothom!!!

Anuncis

12 comentaris

Filed under Informació famílies, Interès general

12 responses to “Festa sopresa del meu aniversari!!!

  1. Anna

    Molt bé lo de la festa sorpresa! Està clar que tots els alumnes saben la sort que tenen de tenir un mestre com tu i t’ho han volgut agrair aprofitant el teu aniversari.
    Personalment, crec que tens un un sisè sentit per l’educació…
    Com a mare, em sento molt afortunada de tenir-te com a educador de la meva filla. 🙂
    Per molt anys Héctor!!!

  2. Andrea

    Moltes felicitats Héctor

  3. carla moreno

    Hector motes felicitats de part de tota la familia del Alex Moreno

  4. khaoula

    Per molts anys Héctor de part de tota la meva familia “Felicitats”!!!

  5. Gloria y Paco.

    Muchas Felicidades! Si supieras los días que llevan preparandote la sorpresa……..No hay duda de que has nacido para profesor. Los niños te adoran y se nota a la legua que es recíproco. Queremos aprovechar para darte las gracias por tu dedicación esfuerzo y la motivación que consigues despertar en ellos. Los papás también somos afortunados por tenerte como profe. No nos abandones!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Elena ( mare de l'Eric )

    Muchas felicidades Héctor, de parte de los papas de Eric. Es una gran suerte para todos, que seas el profesor de ellos. Los tienes muy motivados y se nota y se ve que te quieren mucho. Han tenido mucha suerte por tenerte como tutor, y nosotros como padres también lo creemos. Espero que el curso que viene sigas con ellos. Ojalá. Volvemos a felicitarte por todo, y en especial por tu cumpleaños.

  7. Raquel y Jose

    Héctor nos alegramos mucho que te gustara lo que los niños tenian preparado, la verdad es que han disfrutado con ello, te tienen mucho cariño y los padres estamos muy contentos , eres un profe genial, asi que felicidades de parte de los padres de Marta, me alegro que te gustara la tarta.

  8. Aitana Romero Losada

    molts felicitats 🙂

  9. Rosa Mari

    Hola a todos los alumnos de la clase de 4ºb, me llamo Rosa Mari y soy la madre de Héctor vuestro profesor, quiero daros las gracias a todos vosotros y a vuestras madres por la fiesta sorpresa que le disteis por su cumpleaños.
    Un beso muy fuerte de mi parte para toda la clase.

  10. Cristina Brú

    moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!! 🙂

  11. Iratxe

    Esperamos que te halla gustado mucho el dia de tu cumpleaños y que te lo hallas pasado muy bien con todos nosotros de la clase y tambien que te hallan gustado mucho todos los regalos y tambien mucho la tarta que hizo la madre de la Marta con la ayuda de la marta y todas las chuches de la tarta!!! mmmmmmmm Que rico!!!!!!!!

  12. Felicitats Héctor de part de tots els de la classe de 4ta!!

Deixa un comentari !!!

